As a leading European multi-utility company, EPH is dedicated to transforming infrastructure for a sustainable future. EPH is a key player in Europe's transition to a net-zero future, delivering reliable and sustainable energy.

Our approach covers the entire energy value chain and serves key markets such as Germany, the United Kingdom, Ireland, France, Switzerland, the Netherlands, Italy, Slovakia and the Czech Republic. This includes activities from power and heat generation and distribution to innovative gas transmission and storage.

Read more about EPH.

Heeft u een klacht? Samen lossen we het op

Wij streven ernaar u altijd zo goed mogelijk te helpen. Mocht u toch niet tevreden zijn, laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar klachten@pzem.nl. Zo kunnen we samen op zoek naar een passende oplossing.

Meld uw klacht

Om u zo efficiënt mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u uw klacht helder te omschrijven. Vermeld hierbij indien mogelijk ook uw EP NL-klantnummer. Zo kunnen wij uw gegevens direct vinden en uw klacht sneller behandelen.

flexibele opwek als eventuele oorzaak voor een vpp

Stap 1: Ontvangst

Wanneer wij uw klacht ontvangen via klachten@epnl.nl, sturen we deze meteen door naar de juiste afdeling die uw klacht in behandeling neemt.

Stap 2: Beoordeling

EP NL voert een grondig onderzoek uit om uw klacht zorgvuldig te beoordelen. We analyseren de situatie, verzamelen alle relevante informatie en streven ernaar binnen 10 werkdagen een passende oplossing te vinden.

Stap 3: Terugkoppeling

Na afronding van het onderzoek nemen we contact met u op om onze bevindingen en de genomen acties te bespreken. We informeren u over de oplossing en zorgen ervoor dat uw klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld.

Dien uw klacht in

Klik op de knop hieronder om uw e-mailprogramma te openen en direct een klacht te sturen naar klachten@epnl.nl.

FAQ

  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

    Klik op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten’. Voer uw geregistreerde e-mailadres in en volg de instructies in de ontvangen e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

  • Mijn toekomstige contracten zijn niet zichtbaar, hoe kan dit?

    Toekomstige contracten worden zichtbaar zodra deze zijn bevestigd en geactiveerd. Als u denkt dat er een fout is, neem dan contact met ons op voor assistentie.

  • Waarom kan ik geen factuur downloaden in Mijn EP NL?

    Facturen worden doorgaans binnen enkele dagen na betaling beschikbaar gesteld in Mijn EP NL. Als uw factuur na deze periode nog niet zichtbaar is, neem dan contact met ons op.

  • Waarom kan ik geen factuur downloaden in Mijn EP NL?

    Facturen worden doorgaans binnen enkele dagen na betaling beschikbaar gesteld in Mijn EP NL. Als uw factuur na deze periode nog niet zichtbaar is, neem dan contact met ons op.

  • De verbruiken die ik wil raadplegen zijn niet beschikbaar. Weet u waarom?

    Uw verbruiken zijn zichtbaar zodra deze gevalideerd zijn door de netbeheerder. De uurwaarden voor elektriciteit en gas zijn vanaf 2016 beschikbaar voor download.

  • Ik heb nog een account voor het oude Mijn PZEM, wat moet ik doen?

    PZEM heet vanaf nu EP NL. Hoewel er een een naamswijziging heeft plaatsgevonden, kunt u wel inloggen op Mijn EP NL omgeving. Ga naar het Mijn EP NL portal en klik op “inloggen”.

  • Waarom werkt EP NL datagedreven?

    Datagedreven werken helpt EP NL om klantbehoeften beter te begrijpen en diensten te optimaliseren. Door data slim te benutten, versterken we onze service en blijven we voorop in de energietransitie.

  • Visie van EP NL op de energietransitie

    EP NL zet zich in voor de energietransitie met een focus op duurzame opwekking en CO₂-reductie. Ons doel is om de flexibiliteit van het energienet te verbeteren, waarbij we streven naar een lagere CO₂-uitstoot dan andere grote energieproducenten.

  • Ik wil toegang tot Mijn EP NL. Hoe regel ik dit?

    U kunt eenvoudig toegang krijgen tot Mijn EP NL door een account aan te maken op onze website. Na registratie ontvangt u een bevestigingsmail met een activatielink. Klik op deze link om uw account te activeren en in te loggen.

  • Wat is Mijn EP NL?

    Mijn EP NL is uw persoonlijke online omgeving waarin u al uw energiezaken kunt regelen. U vindt er al uw gegevens in één overzicht. Wilt u bijvoorbeeld de marktprijzen inzien of uw contract raadplegen? Dat kan. Log hieronder in of maak een account aan.

  • Wat is het postadres van EP NL?

    Postadres: Postbus 51, 4330 AB Middelburg.