Contact

Offerte aanvragen elektriciteit
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.

Uw gegevens

As a leading European multi-utility company, EPH is dedicated to transforming infrastructure for a sustainable future. EPH is a key player in Europe's transition to a net-zero future, delivering reliable and sustainable energy.

Our approach covers the entire energy value chain and serves key markets such as Germany, the United Kingdom, Ireland, France, Switzerland, the Netherlands, Italy, Slovakia and the Czech Republic. This includes activities from power and heat generation and distribution to innovative gas transmission and storage.

Read more about EPH.

Service

Welkom bij EP NL energy, uw partner in zakelijke energie. Op deze pagina vindt u uitgebreide informatie en handige documenten om uw energiezaken eenvoudig te regelen. Heeft u een specifieke vraag? Neem dan gerust contact met ons op; ons team staat klaar om u te helpen!

Mijn EP NL

Met Mijn EP NL heeft u 24/7 toegang tot uw persoonlijke online omgeving. Hier kunt u al uw energiezaken in één overzicht beheren. Of u nu marktprijzen wilt inzien, uw contract wilt raadplegen of uw gegevens wilt wijzigen, het kan allemaal eenvoudig online.

Kennisbank

FAQ

  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

    Klik op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten’. Voer uw geregistreerde e-mailadres in en volg de instructies in de ontvangen e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

  • Mijn toekomstige contracten zijn niet zichtbaar, hoe kan dit?

    Toekomstige contracten worden zichtbaar zodra deze zijn bevestigd en geactiveerd. Als u denkt dat er een fout is, neem dan contact met ons op voor assistentie.

  • Waarom kan ik geen factuur downloaden in Mijn EP NL?

    Facturen worden doorgaans binnen enkele dagen na betaling beschikbaar gesteld in Mijn EP NL. Als uw factuur na deze periode nog niet zichtbaar is, neem dan contact met ons op.

  • Waarom kan ik geen factuur downloaden in Mijn EP NL?

    Facturen worden doorgaans binnen enkele dagen na betaling beschikbaar gesteld in Mijn EP NL. Als uw factuur na deze periode nog niet zichtbaar is, neem dan contact met ons op.

  • De verbruiken die ik wil raadplegen zijn niet beschikbaar. Weet u waarom?

    Uw verbruiken zijn zichtbaar zodra deze gevalideerd zijn door de netbeheerder. De uurwaarden voor elektriciteit en gas zijn vanaf 2016 beschikbaar voor download.

  • Ik heb nog een account voor het oude Mijn PZEM, wat moet ik doen?

    PZEM heet vanaf nu EP NL. Hoewel er een een naamswijziging heeft plaatsgevonden, kunt u wel inloggen op Mijn EP NL omgeving. Ga naar het Mijn EP NL portal en klik op “inloggen”.

  • Ik wil toegang tot Mijn EP NL. Hoe regel ik dit?

    U kunt eenvoudig toegang krijgen tot Mijn EP NL door een account aan te maken op onze website. Na registratie ontvangt u een bevestigingsmail met een activatielink. Klik op deze link om uw account te activeren en in te loggen.

  • Wat is Mijn EP NL?

    Mijn EP NL is uw persoonlijke online omgeving waarin u al uw energiezaken kunt regelen. U vindt er al uw gegevens in één overzicht. Wilt u bijvoorbeeld de marktprijzen inzien of uw contract raadplegen? Dat kan. Log hieronder in of maak een account aan.